Kubra1305 Dzeyy 34 haftaliklar buradayken bende bişey sorayım 🤷 doktor 2800 kg ’a zayıf dedi. Sizlerin kilolariniz nasıl 😔
sanem68 Kubra1305 o doktor deli bence 😂 ben 33 haftayım daha dün gittim 2150 dedi bence gayet iyi sizinki benim dr ne az ne çok tam orta dedi kızıma zaten kız bebeği olduğu için kibar olsun isterim ☺️
Blackkcat Kubra1305 töbe benim 2700 çıktı diyor drlar ve acsi 2hafta önde su sınırda,seninkide öaşallah ne güzel işte🥰
demet56bungl Kubra1305 benim.1 kilo.800.gram.bence sizin gayet iyi amannn.saglikli.olsunlarda varsin zayif olsun ya takmayin bence saglikla.dogsunlarr🤗
esenyamandaa Kubra1305 bence doktor şaşırmış olmalı. Benimki 34 haftalık 2100 gr zayıf dedi 1 hafta geriden geliyor dedi. Sana nasıl öyle demiş şaşırtıcı doğrusu 🤷♀️
Melek-kaim-15 sanem68 😂😂 kibar olacak yaşına daha epey yok mu sence de doğumdan sonra ödem atacak doğduğu kilo da kalmayacak zaten 😂
Kubra1305 sanem68 allah allah. Özele gidiyorum acaba kilolu diyip sezeryana almaya mi niyetleniyorda bana kilosu az diyor 😔 aklıma kurt düştü valla. Bide bu doktoruma yeni başladım. Önceki doktorum hep iki hafta önde diyordu, bu bizi geriye düşürdü resmen.
Kubra1305 Blackkcat valla bende anlamadım, iyi ki sormusum surda. Doktoruma güvenim sarsıldı 😔 eski doktorumda bizimde hep önde gidiyodu.
sanem68 Melek-kaim-15 yok oğullarım 4 kilo doğmuştu eli ayağı kocamandı eşimle hep gülerdik koca bebek bunlar diye kız bebeği daha kibar oyuncak gibi o anlamda dedim 😂abilerine çekmesin diye zaten bir ayda baya topluyorlar bari doğunca minnoş olsun
Kubra1305 demet56bungl yarın 35 oluyorz işte. Bende öyle düşünüyorum aslında ama bu doktorların yorumlarida düşündürüyor işte . Sizinki de sağlıkla doğsun inşallah 💕