SilaTR ben de iki kere böyle oldu. Birinde çok heveslendim yokmus. Tabi ardından baya üzüldüm. Digerinde yine aynısıdır beklentiye girme dedim kendime. O zaman pozitifmis. Dicem o ki anlam yuklemeyin. Negatifse insan çok üzülüyor. Az daha sabır, bekleyin 💪⏳