Kızlar baş ağrılarınız çok sık olursa doktira görmenizde fayda var bnimde oluyordu ama gitmemiştim parol kullanıyordum 30 haftaya geldiğimde tekrar başladı agrim acile gitmek zorunda kaldık mr aldilar bni damar tikanikligi cıktı kafamda Allah korusun hepiniz onleminizi alin bnim gibi başta gitmemezlik yaomayin