13 haftalık hamileyim. 4 gündür geçmeyen baş ağrım var ve sadece başımda, yüzümde ateşlenme var. Gözlerim kararıyor. Öncesinde hiç böyle bişeyim yoktu. Doktora başvurdum fakat pek yorum yapmadı. Parol içebilirsin ağrın olduğu zaman dedi. Benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı