BozAilesi Atlass 38 haftalığım daha tık yok ağrılarım ve düzensiz sancılarım var iki gün önce çatı muayenesinden 2 cm açıklığım çıktı doktor çok iyi dedi bakalım ne zaman gelicek 3 kilo şuan 😊
Nermin_glva Atlass çok heyecanliyim ve korkuyorumda dün gece çok fena sanciyla uyandim 2 defa geldi gitti 🤭ama inşAllah sağ sağlım bebeğimizi kucağimiza alalım ve o Cennet Kokusunu içimize cekelim Kardeşlerim🤲🏻🌸
Damlabozz Atlass ay evet bende öyleyim gelesi yok ne sancı başka birsey gelmeyecek herhalde bu kız 😂 10 gün kaldı bizimde 😆
TugbaD Atlass Bende bir yandan çok sabırsızlanıyorum artık gelsin diye bi yandanda korku var. inşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza sağlıkla.
Pregnant81 Hele ben 😬 normal doğum korkusu ve bir an önce bebeğim gelsin hamilelik bitsin isteği bir ipin iki ucu 😊😊😊
Hazal52 Bende cok korkuyorum şükür hamileliğim güZel geçti son 22 gün kaldı. Normal doğum korkusu sardı artık :(
Asell16 Sıcak lar ayri bi dert sona yaklaşıyoruz ufaktan ağrılarımız var bi heyecan bi korku karisik bi ruh hali🤦♀️😅
Busra221 Allahım geçmiyo ağustos annesi olmam lazımken hemen doğsun istiyorum bayram öncesi😫 37 haftalığım
Asell16 Atlass simdiye kadar iyiydik ama 3 4 gundr catimda kasiklarimda bide sirt agrisi var 36 haftaligiz😅🦋
Moky Ben de 37. hafta içerisindeyim çok sabırsızlanıyorum bir an önce doğsun istiyorum Hiç sancım yok Arada sırada küçük kasılmalarım oluyor 😊😊 Bebeğimi özledim
Atlass Moky cok heycanlı kızlar az kaldı sıra bize geliyor hepimiz saglıklı bi şekilde alalım yavrularımızı kucagımaz inşallah ☺️
Moky Gunesruzgar sanırım ben daha o ağrıyı hiç yaşamadım ama idrar torbasına sanırım çok feci baskı oluyor ben de ondan dolayı rahatsız oluyorum Sürekli tuvalet ihtiyacı var gibi😔
Moky Atlass ben normal istiyorum ama doktorla bu konuda bilgi alış verişi yapmadık Sezeryan olcak gibi bı şey de demedi ama Hayırlısı
Atlass Moky hakında hayırlısı olsun inşallah benimki biraz iri bebek kafası ve omuzları geniş boyuda uzun 3300 kilo 54 boy şu pandemi malesf bizi buldu hareketsiz kaldık normali biraz zorlana bilirdim 😬