CnnAkyl Şimdi ilk gebeliğim olsa muhtemelen “alın bulunsun kesin gerekir koyun çantaya” derdim.
Ancak emzik oğlumda meme reddi yaptı 3 ay uğraştım.Biberonu zaten ben bilerek kullanmadım ama nelere sebep olabildiğini biliyorum.
Allah nasip ederse 5. Doğumumu yapıcam, 2. Evladımı kucağıma alıcam.
Çok marka bir ürüne kaçmadan bir emzik ve biberon alabilirsiniz.Hadi extrem bi durum oldu kullanılır çok çok gerekirse.Gerçi yenidoğan bebeği genelde küvöze filan girerse şırınga ile besliyorlar da.Olsun içiniz rahat etsin.
Diyelim ki gerekti,başka alternatif beslenme yöntemleri olmuyor; kullanırsınız.Hastane odasında yeni doğum yapmışken babayı birini hele şu pandemi zamanında alelacele bi mağazaya eczaneye gönderip aldırmak da mesele yani.