CnnAkyl mervoss Bende cam istiyorum zaten Philips avent tercih ediliyor diye bende onu mu alsam diye düşündüm
HafsaRumeysa CnnAkyl aynen vallaha aciyorum emzik emen bebeklere kardesimde aldi cocuguna soyledim ama karisi rahatina duskun biri hemen her firsatta emzigi tikadi cocuga alistirdi
Ygtbsr Ben dün e bebek den nuk marka emzik 1 tl ye aldim ve nuk marka 3 lu biberon setinide 10 tl ye aldim sonra nette baktım biberon setinin normal fiyatı 100 tl imiş ilk defa böyle bir ucuz birşey aldim 😀
MinikKoala CnnAkyl tamamen tercihine bağlı emzik alıştırmak istiyorum dersen al ve alıştır biberon ise çoğu bebek biberon daha rahat geliyor diye meme reddi yapabiliyor 6 aydan sonra su vermek için damlatmayanlardan tercih edebilirsin canım 🥰🌼
CnnAkyl MinikKoala İnşallah biberona hiç ihtiyaç kalmaz yaa vok korkuyorum ya meme tutmazsa ya sütüm gelmezse diye
Tgce16 CnnAkyl aynen öyle yap bence zaten ilk başta sütun gelmezse biberon ile verilmiyor şırınga ile falan veriyorsun
Merve39 CnnAkyl bir sürü biberon aldı kayınvalidem hadi belki lazım olur sütüm gelmez falan, emzikte bı tane eşim heveslenip almış emzik vermeyi düşünmuyorum ama ne olacağı belli olmaz
CnnAkyl Merve39 Bende taraftar değilim ama çok kolaylık oluyormuş diyorlar bende napsam bilemedim acaba vermeli mi vermemeli miyim
Merve39 CnnAkyl inan bilmiyorum kuzum ilk gebeliğim benimde ilk tecrübem olucak, belki bir tane bulundur istersen nolur nolmaz diye
sinemkumandanveren CnnAkyl bu benim 3 üncü gebeligim diğer ikisine emzik hiç alıştırmadım allah nasip ederse buna da emzik alıştırmayı düşünmüyorum yanı pek emzik taraftarı değilim tabi bu benim düşüncem
sinemkumandanveren CnnAkyl zorluk çekmedim desem yalan olur yeni doğan bebek huzursuzluğu vardı ama beni rahatsız edecek kadar değildi bende hiç vermedim zaten