İlk iki bebeğimde yoktu bunlar ama şu an benim de panik atağım var ve doğum o yüzden geriyor beni. Hastaneye gitmek, nst ve ultrason bile kalbimi hızlandırıyor. Tedaviye başlamıştım ama pandemiden dolayı devam edemedim. İnşaallah o gün gelince Rabbim bizi korusun, soğukkanlı olmamızı nasip eylesin.