5 aylıgız her alt acmada once tabaka sürüyorum hiç bişeyde olmadı, cok iyi bi benek bakım kremı ayrıca sadece pişik değil yüzde oluşan isiliğe, dirseklere, anne gögüsüne bakım olarak . Zaten arkasında etikette yazıyor.. 5 aydır tek bi pişik kırmızılık olmadı popomuzda. Her doktor anlaştıgı krem ürünü öneriyor 😉