Nuray01 Bahriye06 okadar kız dediler ki erkek diyince sok oldum agladim eşimde bi okadar güldü inanamadık 😂
Tugcebyr Gamzemesee başka bir sayfaya bende ablamınkine baktırdım ablamın ki erkek ama kız dedi inanmayın
Gamzemesee Tugcebyr @Seherr ablaniz kacinci haftada erkek oldguna eminmi sayfaya bizim erkek yanls bildnz dye sorgiladnzmi acaba ne dedi merak ettim
Tugcebyr Gamzemesee Ablam şuan doğum yaptı kadına 15 haftalıkken göstermiştik nasıl sorgulayabilirim ki yanılma payı vardır %10-%20 diyorlar adamlar risk almıyor ki zaten araya yanılma payı girince
Bahriye06 Nuray01 erken haftalarda yanılma oluyor ama ben 13.haftada kız olduğunu öğrendim kızım oldu değişmedi dr tecrübesine de bağlı
Bahriye06 Zek 6 haftalıkken karından bakılan ultrason resminize bakın kese sol taraftaysa bebekte kesenin solundaysa erkek bebek ramzi teorisine göre benim tuttu resminiz varsa bir bakın
Sinem_cetin22 Nuray01 hee anladm detaylida erkk dediyse tamm bende 20de girdm kız dedi doktor 2 hafta snra gitcem şeker yuklemesi icn artık sormicam cinsiyet