Alyahira Seherr benimde 2 kızım 1 oğlum var doktor bunada kız dedi bende bi mucize bekliyorum ne güzel 2 kiz 2 oğlan olurdu ama tabii herşey nasip sağlikli olsunlar inşallah ama işte hayal kurmuyoda değiliz 🤭🤭🙈🤗
Betuell Gamzemesee ben en son 12 haftalıktı gitmiştim ikili test de kız gibi dedi ve 1 ay sonra görüşelim dedim bakalım nolcak
Sinem_cetin22 Nuray01 hee anladm detaylida erkk dediyse tamm bende 20de girdm kız dedi doktor 2 hafta snra gitcem şeker yuklemesi icn artık sormicam cinsiyet