Papatya7203 kizlar ne zamandan sonra doktor daha sık cagiriyor en son 29.haftamda gitmistim 1 ay sonra gel dedi 1303 grmdi
Hazal2020 Papatya7203 canim bende bugun gittim 29+2 1.359 grammıs doktorum seni son kez 1 ay sonra cagiriyorum sonra daha sık gorusmeye baslicaz dedi
Esmaemir17 Busedoruk tek hastane olduğu için belki yüksek rabbim yardımcın olsun inşallah canım zor gerçekten çok aşırı yüksek 🙄
Busedoruk Esranur2 yok canım 3840 gr dogdu oglum normal dogum yaptım ama son haftalar kilo alımı yavaslamıstı diye hatırlıyorum 4 kilo üstü olursa sezaryen olur demişti o zaman bana
Hazal2020 Dlmdlmdlm bugün bende doktor muayenesinden ciktim taktim kafaya 29+2 1.359 grammış bise demedi 30 dan sonra haftada kac kilo aliyor bebekler acaba
3MelekAnnesiiii Minikmucizem3 en son 32 haftalikta gittim cnm 2000grm di kizim cnm simdi 34 haftaligiz
Pnar12016 Sevgiy benimde 29.haftada 1200 dü. Yorumları falan okuyunca banada az geldi🤣ama programa göre normal haftasıyla uyumlu yani. Gerçi ben 2,5 kilo doğmuşum çocuğumdan çok büyük beklentim yok🤣
Ankakusu35 Bizde dün gittik tam 32 deyiz kilosu 2.320 boyu 47,5 cm di doktor önde gittiğini söyledi özellikle boyu konusunda :)