Sevgiy benimde sizin gibiydi 31 de gittiğimde şuan 32 yim uyumlu dedi doktor ama buradaki arkadaşların maşallah bebekleri çok iyi. Biraz üzüldüm açıkçası yapı meselesi tabiki sağlıklı olsunlar da inşallah. Tansiyon problemi yaşıyorum ara ara ondan mı acaba diyorum bende