Cansubozdemir Yeni doğan bebeklerde hangi şampuanı kullandınız ben dalin kullanırım dedim ama sebometi de çok övüyorlar pH değeri yüksekte olabiliyormuş sebometin
Ozzzz Cansubozdemir içeriği yemiz ürünlere bakabilirsin mustela burt bees mimlesin İncia siveno, bahsettiklerinde parapen sles sls vs var.
bebeklerim__ Cansubozdemir dedikleriniz arasından en iyi mustela. Benm çevremde kullanan çok ve memnunlar bakalkm bende mustela aldımm
Yagmur16 Oğlum 3 yaşına giricek doğumdan itibaren Sebamed kullaniyorum şimdi ikinciye hamileyim 28 haftalık bunada Sebamed aldım çok memnunum
htckynk Hem instagramdaki mühendisinoğlu sayfasının Önerisi hemde çevremde bir çok kişinin tavsiyesi üzerine babyme şampuan aldım içerik yönünden çok temiz tabii mustela falanda aynı şekilde ama fiyat yönünden yüksek geldi bana tercih meselesi tabii
Merveatay Gokmer trendyoldan bugtatz ürünler almanı onermem canım. Son zamanlarda deterjan, krem vs. Bu şekilde hep sahte geliyormuş bir sürü kişi şikayetçi. Bir de bebek yani Allah korusun
htckynk Mervelsmet ben e bebekten 15 tl gibi bir fiyata aldım canım ürün olarakta gayet temiz içeriğe sahip