Gamzedmirel hiç üzülme bende çok üzüldüm ama büyüdükçe aralarındaki fark kayboluyor ikisinin de gelişimi kilo alması devam ettikçe düzenli şekilde aralarındaki büyüme oranı %20 nin üstünde olmadıkça bi problem olmuyor ki tüm ikizler birbirinden biri büyük biri küçük ki benim sonrasında kanamam da oldu ona rağmen gitmedi meleğim hiç sevinemedim ikizlerime gerçekten tadını çıkarın kötü ihtimalleri duymayın doktorlar biraz acımasız bu konuda en kötü ihtimali söylüyor ama siz içinizdeki mucizenin tadını çıkarın ben gibi üzülmeyin gerçekten kanamama rağmen gitmedi güvenin ona ve gitmeyecek Allah’ın da izniyle