dumansule haftamdayım, 12 haftalıklar nasıl anlıyor daha gram bebek. benim sadece hafif ağrım oluyor sancı gibi.bebek falan hissetmiyorum hiç.
nazeninhanim Gokilay07 estağfirullah öyle yalanla itham etmek istemedim seni. Daha çoook minik ya mümkün değil diye biliyorum. Bir de görmek deyimini anlamamıştım. Dışardan gözle görmeyi yani. Ne diyeyim tebrik ediyorum
Glsah- Ben 19 haftama giricem az kaldı halen hissedemiyorum :) doktorum çok normal 24. Haftaya kadar hissetmeyebilirsin endişelenecek bir durum yok dedi. Sağlıkla büyüsün zamanı geldiğinde hissettirir kendini :))