Gokilay07 Yenianne22 ben hissediyorum özellikle sabah ilk uyandığımda tuvalettim olduğu için şu tarafta toplanıyor hatta biraz önce yer değiştirdiğini bile görüyorum bir ortaya geçiyor bi sağa toplanıyor :)Ilk defa gördüm normalde görmüyordum ama.hissediyordum bende 12 haftalığım :)
Mom046 Gokilay07 İki gün önce doktordaydım burda hissetmekten bahseden 10 - 14 haftalık hamilelerin yazısını okuduğumda sordum hissetmek mümkün mü diye şuan öyle bişey mümkün değil dedi kas veya gaz kıpırdanmalarından bahsediyor olmanız daha yüksek ihtimal.
Alinadire Gokilay07 bütün doktorlar en az 18. Haftadan sonra diyorlar çünkü daha hiç duymadım da görmedim de damarların hareketi falandır o :)
Gokilay07 izgi ben hissediyorum 12 haftalığım hatta bugün sağdan ortaya geçti gördüm yani ama 1 kere gördüm:)
edanaz- Benimde ilk gebeliğim 23.haftadayım hala tam hissedemiyorum desem olacak. Damar atması gibi bişeyler oluyor ama o bebek hareketi mi başka bişey mi anlayamıyorum zaten çok düzenli de değil
Yarim_Kilo_Kiyma Yenianne22 Çok çok erken 🙃 ben 20. Haftada minik 1-2 hissettim. Ama 21. Haftada yerinde durmuyordu maşallah
egeanul Yenianne22 herkesin vücut yapısı farklı canım ben zayıfım 14+5 te eliyle vurma ya da ne bilim tekme gibi bariz hissedilen bu olayı yasadım eşimde yanımdaydı o da elledi şok olmuştuk hatta heycanlanmıştık baya o günden beri sürekli aynı duyguyu yaşıyoruz 😇
CananKarabiyik Bende 15 haftalığım bir haftadır hissediyorum ve daha küçük hissedemezsin yazısını okurken Pıt pıt yaptı burdayım diyor 😍
Gokilay07 Alinadire yok bebek normalde hep sağda toplanıyor benim gözle görünüyo yani sonrada ortaya gözüküyo dumduz oluyo sadece bebeğin olduğu yer sert oluyor bugünde sabah gördüm yani ortaya geçtiği gayette belliydi
nazeninhanim Mine8191 evet tabi ki oldu , 20 den sonra daha netleşir ben de öyle oldu. 24. Haftadayım bazen gün boyu hiç hissetmiyorum. Dümdüz yattığımda geceleri daha çok hissediyorum. Uyuyordur :)
nazeninhanim Gokilay07 estağfirullah öyle yalanla itham etmek istemedim seni. Daha çoook minik ya mümkün değil diye biliyorum. Bir de görmek deyimini anlamamıştım. Dışardan gözle görmeyi yani. Ne diyeyim tebrik ediyorum
Gokilay07 Mom046 bende neden yalan söyleyeyim ki ? Doktorlar yanlış bilgi söylüyor demedim ama benimde.yalan söylemek için bir nedenim yok:)