Zynpddm Kasımda doğum yapacak arkadaşlar bu aralar doktora gittiniz mi doktorunuz bi cinsiyet tahmini yaptımı 😍 ben çok merak ediyorum 11+1 im
Aysehatun Zynpddm bende 12+2 günlük hamileyim dün kontrolüme gittik henüz birşey söylemedi göremedi tam 🙈 İlk başta sağlık Allahtan hayırlıs bakalım senin içinde hayırlısı olsun inşallah 😇
bebegimibeklerken21 Zynpddm amin insallah😍 siz ne hissediyorsunuz anne hissedermis cinsiyeti diyorlar
Zynpddm bebegimibeklerken21 benim ikinci bebeğim ilk kızım oldu çok kusma bulantı tiksinti yaşadım ağır geçirdim bu hamilelipim daha rahat ama bakalım hayırlısı 🤗
bebegimibeklerken21 Moms doktorun bi tahminde bulunursa yazarsn buraya ozmn bnm doktorumda bulunursa yazarm🙂
Azimemine Benim kasım başı nasipse 12+6haftalığız dün ikili test için gittik tam olarak kesin değil ama kıza benziyor dedi ilk bebeğim çok heyecanlandım çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍🙏
Esratayes Susamm ağrılarım oluyor bulantı çok berbat yaa hiç birşey yiyemiyorum resmen 😑 kilo vermeye devam. Sizde nasıl?
Susamm Zynpddm ben 11 hafta 5 Günlüğüm 8 Mayıs da gidicem doktora ikili test için acaba geçmı o tarih
Moms bebegimibeklerken21 yazarım canım bakalım inşAllah söyler bizimki hareketli biraz gösteriyo ama bakalım doktor ne söyleyecek 🤗
Moms bebegimibeklerken21 merhaba canım ben pazartesi günü gidicektim ama bugün gittim veee erkek gibi görünüyo dedi ama tam kesin bişey söylemedi 🤗
Babydr Zynpddm canım yarın doktor kontrolüm var 11+6 oluyorm çok merak ediyorum bakalım biley dicekmi tahminde olsa