Beyzanur20 ya aynen kuzum ben sezaryana karşı değilim yanı catim müsaitse gerçekten olmuuorsa yapacak bir sey yok ama çabalamadan sabretmesen denemeden daha günü doldurmadan coxugu sezaryanla erkenden almak ben ona karşıyım. Ki Allah’ın mucizesi sorgulanmaz. Benim arkadaşımda ic çatısı dar dediler bebek iri dediler 5,5 kg normal doğurdu. Riskte suan yok bacım olsa bir saniye durmam zaten su yeterli oldukça ki önemlisi su cok kolay kolay birsey olmaz Allah’ın izniyle ben Allah’a sığındık tevekkül ediyorum…. ezanda okunuyor suan. Rabbim bu mübarek cuma günü yüzü suyu hürmetine bebegini bekleyen herkese sağlıklı bi şekilde kucaklarına almayı nasip etsin. Bebek isteyen herkese hayırlı bi evlat nasip etsin…