Bsa teşekkür ederim,az önce beslenme uzmanına kontrole gittim.Öğleden sonra da kd kontrolüm var.Sanırım sorunumuz bağırsak kaynaklı,probiyotik kullanımını danışacağız.Bir de beslenme listem var artık,hazmı kolaylaştırdığınız an şişmeler de bitiyor ve sağlıklı bi süreç kalmış oluyor,inşallh ve inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻