znurstnKaraca iştahım arttı,yiyorum da folik aside suç atıyorum gibi algıladınız sanırım😊 ben aş ersem bile keyifle yiyemiyorum zira şişiyorum daha ilk lokmadan,ağzımın tadıyla birşey yiyemez oldupum halde inanılmaz şiştim ve memelerim kabına sığmıyor,karnım hep şiş içim hep aç.Anlayacağınız cidden endişeliyim,sıradan bir kg fobisi değil.Ama siz benim sırtımdan kendinize mutluluk çıkarmak istecesine,ben 4,5 kg aldim diye gülücükler dağıtıp üstelik bana bi akıl bile verememişsiniz.Ben bu soruyu benimle aynı durumdakilere ya da bu duruma çözüm bilenlere hitap ettim.Büyük yanlış anlamışsınız.Sizi de tebrk ederm,bir sağlık sorunu olmadığı müddetçe normal olan kg almışsınız,ne eksik ne fazla.Maşallah,temponuzun hep sağlıkla devam etmesini dilerim,sevgiler💕🙏🏻