Sezeryan dikişi oluyor da normalde dikiş olmuyor mu? Normal doğuran biri olarak 10 gün dikişle gezdim. Özetle, her iki yöntemde de kesi var. Bebegine odaklan. Herkesin kaderi ve kederi ayrı. Sonuçta bir can dünyaya getiriyorsun inan ikisi de zordur ama sonuç itibariyle, herşeye değiyor. İlk zamanlar odasına kosarak gidip allahım nolur dogurmuş olayım ve o minik beden odasında gerçekten uyuyor olsun diye yalvarıyor, gercekten orada olduğunu görünce, derin bir oh çekiyordum. Annelik o kadar şımarık bir duygu iste…