Betul1989 tedirgin olma canim anestezi yi atmak icin insallah hemen kusarsin onun haricinde karninda bi kum torbasi ile uyanıyorsun, onu aldiklarinda agrin cogunlukla geciyor, ilk aksamdan hemen kalkip yürüyorsun yavaşça ,ne kadar cok yürürsen o kadar hızlı iyileşiyor. öksürük hıçkırıkta birazcik kesik agrisi oluyor o da hergun azalıyor. Zaten cocuktan aklina o da gelmez.