iremkara Allahım yardımcın olsun kuzum çok zor oluyor bilirim benim oğlum da 35 haftalık iken doğdu 22 haftalıktan beri hep düşük tehlikesi yaşadık iğnelerle anca 35 haftaya kadar dayanabildi aniden geldi dünyaya. Prematüre bebek annesi olmak daha farklı bir duygu oluyor. Acın korkuların daha başka oluyor. Ama küvezden çıkacağı gün herşey bitecek,ikiniz de çok güçlüsünüz. Allah’ım sağlık huzur kuvvet versin ikinize de. İnşallah en kısa sürede kendini toplar da evine götürürsün bebişini.🤲🏻😘