Bir doğum hikayeside benden kızlar iki üç gündür ayaklarımda yüzümde şişlik vardı ve tansiyon çıkmıştı 31 haftamda ciğer geliştirici vurulmuştum her neyse dün çok az hareket etmişti oğlum bugünde hiç hareket yoktu öğlene doğru eşimi aradım ben hastaneye gidicem diye oda bekle pazartesi günü gideriz demişti bende hayır dedim ve annemi aradım annemle birlikte geldik ve bizim doktor öğlen sonu yoktu sekreterin yanına çıktım böyle böyle dedim hemen oğuz hocaya git dedi gittim bebeğimin beslenmesi durmuştu ve ikimizde öle bilirsiniz dedi acil ameliyata dedi ve yarım saat içinde eve gidip çantayı alıp geldik yatisim yapıldı daha sonra ameliyata girdim belimden ugusturdular ve 14:00 da hoca geldi 14:04 oglumu gördüm dikislerim falan derken odaya aldılar doktor geldi verilmiş sadakan varmış çocuk ölümden döndü dedi ama umdugumdan daha iyi dedi ağladı falan şuan kuvezde lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🤲