Kubrabulutt31 benim de 5inde bar kontrolüm
Detaylıya girmedim girmicem de. Doktorum su saatten sonra ne gelse kabulumuzdur dedi. Gereksiz ne tahlil yaptırıyor ne başka bişey. O yüzden sanırım herşey yolunda ki girme dedi. Kontrolde sağolsun beni bekletmiyor. Evde wc için bile kalkmıyorum zaten.. hastanede de direk tekerlikli sandalye ile odasına gidiyorum hastası çıkınca bekletmeden alıyor. Ama.ben çok gerginim heran bişey olacak gibi korku var hep içimde