Aylnslm ben kendi adıma konuşayım canım dikişim 12-13 hafta arası atıldı ilk 3-4 gün sürekli yattm sonr adilini kntrele gittim doktor cok iyi ded yemeğini filan kendin yap ama temizlik filan yapma dedi bende öyle yaptım ha temizlikte örnek veriyorum silecekle ayakta ev sildim ilk zmnlar yere otramyrdm korkumdan doktorum otur hcbsy olmz dedi dikişin ipi asla asılmaz ama rahim cok baskı görrse baska yerden açılır dedi bugn 31 haftaya girdim doktorum riskli zmn bitti bu bebek gelmez daha korkma dedi hayatını kstlayarak yaşamak lazm ama aradada olsa ben çıkıp arabayla uzak olmayan yeregidip hava alıyorum