Geçtiğimiz Temmuz ayında 17 haftalıkken kalbi durmasi sonucu malesef düşük yaptırıldım ardından kürtaj oldu. Aralık ayında da hamile kaldım şimdi 21 haftalık oldum. Ilk zamanlar çok kötü hissediyordum hemen olsun dedim eşimi de bunaltmıştım neredeyse o da üzülüyordu halime sonra takmamaya başladım bi baktım hamileyim. 😊