feyzosvemercimek HebunDuyguetin bana da başta iki ay dedi sonra bı adet gör için bı temizlensin dedi kurtajdan bir hafta sonra kontrolde de içerde bişey kalmamış temiz demişti. Sağlığıyla alakali birşey demedi neden kaldın falan diye olumsuz birşey demedi çünkü ben zaten korkuyorum yine birşey olursa diye doktorum da bunu farkettiği için daha çok beni teskin edici konuşmaya çalışıyo sanırım
deletedmom213 HebunDuyguetin Akşam soracağım. Neyle karşılaşıcam bilmiyorumda. En kötüsüne hazırladım kendimi. İster istemez üzüldüm tabi ama ne geliyosa Allah tan. Ondan yıpratmıyorum kendimi.
HebunDuyguetin deletedmom213 sen kendini paikoljikmen öyle yapma düşünme dua et bol bol ben öyle yaptım bi abdest al dua oku
deletedmom213 HebunDuyguetin dua okumaya çalışıuorum ama kanıorm abdest alamam. Allah a bıraktım teslimiyetteyim. Herşey nasip. Allah herkese isteyen herkese nasip etsin. Ne deyim. Kafam kalbim pek karışık .
Ebrarrrr HebunDuyguetin 21haftalık kalbi durmuştu normal doğumdan sorna kürtaj oldum 4 ay sonra hamile kaldım 24 haftalık erken doğum sonucu sezeryanla kaybetim bi gn yaşadı şuan 29 haftama girdim rabbim bunu hayırlıyla kucagıma almayı nasip etsin inşşlah sanada tez vakitte versin inşşlah isteyen herkese üzme kendini ve okadr kafaya takma takınca hamile kalamıyorsun sürekli olcakmıyım olmıycak ıyım deme allaha birak hayırlısını
HebunDuyguetin Ebrarrrr tabbim rabbim sağlıcakla kucağına nasip eder seninde inşallah çok üzüldüm ben sadece psikolojik olarak çok çöktüm
Ebrarrrr HebunDuyguetin Amin inşşlah hayır deme oyle senin kaç haftalıktı üzülme Canm ya elhamdulillah her halımıze ne varmış ki bizde rabbim beterinden saklasın
Zuzuu HebunDuyguetin kürtajdan 10 gün sonra ilişki öneriyorlar doktorlar ben üç ay sonra hamile kaldım düşüklerinizin sebebini öğrenip aynı şeyleri yaşamamak için gerekli önlemleri alıp öyle hamile kalın yoksa aynı şeyler tekrarlanıyor inanın ben düşükten sonra birçok test yaptırdım kan pıhtılaşması çıkınca bir süre kan sulandırıcı kullanıp öyle hamile kaldım umarım bundan sonra sağlıklı hamilelikleriniz olur geçmiş olsun
deletedmom55 nilo81 bebekte anomali olduğu için dediler patoloji temiz çıktı ama ben genetik test yaptırdım pıhtılaşmaya yatkınlık varmış koruyucu amaçlı iğne verdi doktorum şuanda iğne kullanıyorum
nilo81 Benim de ilki düştü ikincinin kalbi durdu 6 ay ara ile şimdi test sonuçlarını bekliyoruz kafam o kadar dolu ki kan pıhtılaşma genetik diyorlar bizim aile de hiç yok
Mrv06 İlk bebeğim 6 haftalık düştü kürtaj oldum 2. 8 haftalık kalbi durdu bn 11 haftada kürtaj oldum hiç beklemedik hemen hamile kalmışm bi kızım var şuan 3.5 yaşında 2. Ye hamileyim 8 haftalık pıhtılamadan kaybediyordm
sudamlasi 9 haftalıkken boş gebelik ten dolayı kürtaj oldum öncesinde hap verildi narkozla kürtaj oldum. Kürtaj sonrası azcık ağrı oluyo.2 hafta ilişki yasaktı, 6 ay sonra hamile kaldım şuan sağlıklı Bi hamileliğim var çok şükür
busrasahinn Esracim ben kartal yakacık kadın doğum hastanesinde oldum uyutuyolar birazda adet ağrısı gibi rahatsızlık veren bı ağrı oluyo çok kısa bir işlem zaten 15 20 dk sürüyo