Suhedaa_ Akduygu Minikbirkalp gokcecan Semayunus12 Bugün tekrar kan verdim 9 a düştü değerim çok şükür. Gelmene gerek yok bol su iç dedi doktorum. 10 Ağustos’ta kontrole gidince tekrar baktıracağım. Dua edelim birbirimize 🤲🏻
gokcecan Suhedaa_ çok geçmiş olsun ben 16da kendimden geçiyorum. Bünyeniz ya dayanıklı ya da başka sebepten yüksek.. bence doktorla görüşün. Normal değil gibi
Minikbirkalp Benim de yüksek ama seninki kadar değil bnm 10.42 doktoruma attım sonucumu ama cvp vermedi henüz ondan yanıt bekliyorum sağlık ocağındaki hemşire yüksek dedi kaç olması gerekiyor bilmiyorum merak ediyorum bende 🤦♀️🤦♀️