Mommtobee caglanurr kusanlar oluyormuş ama fazla hareket etmeden oturup sakince bekleyince hiçbir şey olmadı bana. Dediğim gibi gazoz gibi bir şeydi
Halimehacin RabiaMG ne kadar kilo almistnz acaba belirti varmıydı. Doktorum bende de istedi yaptıramadim şu an dada 28. Haftaya girdim geçti artık eczaneden açlık tokluk değerlerime baktiraym diyorum
RabiaMG Halimehacin 24 28 hafta arasi yapiliyor ama bu hafta bitti artik. 6 ay 2,5 kilo almistim hicbir belirtim yoktu benim. Hatta kilo almadim yoktur diye dusunuyordum ama alakasi yokmus
Mevakusunannesi Mommtobee canan hanımı da duydum hastane olarak medipole karar verdim de doktor da hâlâ kararsızım
RabiaMG Mevakusunannesi kadin dogum doktoru yaptiriyor. Seker cikincs endokrin ve diyetisyene gonderdi beni.
Zehracik Tgbsrv Devlette ücretsiz yapıyorlar özele gidiyorsan dahi devlette yaptırabilirsin. Şekerli su içirip sAat başı toplamda 3 kez kan alıp değerlere bakıyorlar erken ve aç karnına gitmen lazım ayrıca pipet al yanına o suyu başka türlü icemezsin ben kusacaktim neyseki pipet vardı zor bela içtim.
Aloneanqel Tgbsrv ben geçtiğimiz salı günü yaptırdım. 10+3 haftalık hamileydim o gün. Medikalpark hastanesinde 16 tl ya yaptırdım. Tokluk kan şekerim 142 ydi
Ebru-123 RabiaMG merhaba.aclik ve tokluk kac cikmisti acaba.benimde yuksek.dedi doktor.diyet yapmaya çalışıyorum ama zorlaniyorum arada bi kacamak yapıyorum. Yaz meyveleri yasak .ama nasil durabilirim yemeden😶
RabiaMG Ebru-123 merhaba en son aclik 83 tokluk 129 cikti. Bende diyet yapiyorum. Yaz meyvelerinden kavun,karpuz,uzum,incir,muz bu meyveler yasak digerlerinden ben 1 er porsiyon yiyorum ama tatli kacamagi yapmiyorum hic.
Ebru-123 RabiaMG aslinda cok yuksek cikmamis.benim doktorum aclik 95 in altinda olacak ama 110 a kadar normal dedi.tokluk ise 125 in altinda olsun dedi ama 140 a kadar cikarsa da yinr normal.dedi .bende diyet yapıyorum ama zorlaniyorum işte
Akty0753 Tgbsrv benim doktorumda istemisti yaptirdim canım cok sukur sonuclarim temiz cikti genelde doktorlar yaptirin diyolar ben ozelde kendi hastanemde 60 lira ama devlet icin bir bilgim yok
RabiaMG Ebru-123 siniri gectigi icin. Evde olcuyorum ben tokluk 160 gecme dedi doktorum ama anlamadgim halde geciyor bazen. Ben alistim artik ama zorluyor tabi. Evde olcuyo musun
RabiaMG Ebru-123 yukleme siniri gecti canim. Suan diyet yapiyorum hastanede aclik tokluk bakiliyo onlar sinir alti oldugu icin insulin gerek yok dedi endokrin dr 2 haftaya yine kontrolum var iste.
Deryotti Merhabalar benimde ailemde şeker geçmişi çok fazla,ama ben şeker yüklemesini doktorum evet yapılıcak demesine rağmen yaptırmadım.İnternette okumadığım yazı yorum ve makale kalmadı ve sonunda amerikadan çeviri yapılmış bir makaleye rastlamış bir anneye denk geldim.O da benim gibi 24.haftasındaymış makaleyi okuduğunda onada doktoru şeker yüklemesi yapılcak demiş.Her bir ayrıntıyı yazmış ve bende aynısını uyguladım.10 gün boyunca sabah aç karnına yemekten 1.saat sonra tokluk yemekten 2 saat sonra tokluk şekerimi ölçtüm ve doktoruma götürdüm.Tabi bu süreçte şekerimi ve tuzumu taamamrn kestim.ayrıca hergün 1 saat yürüyorum.Yürüyemezsem yüzüyorum ve sonuç olarak değerlerim hiç 100 ün üstüne çıkmadı.Doktorum bu çizelgeyi gördükten sonra şeker yüklemesi yaptırmaktan vazgeçti.Zaten gebelik şekerim çıkmış olsaydı da diyet yapıp yürüyüş ve yüzme önericekti.Ayrıca bu süreçte kan tahlillerimde hemoglabin A1C ye baktırdım.Bu kandaki son 3 ay şeker oranını gösteriyor.Bunada baktırabilirsiniz.Değerleri internetten araştırabilirsiniz.Yinede şeker yüklemesi isteye bağlı.Ben bebeğime her doktorun 2 baklava büyüklüğünde dediği ama direk verilen glukozu vermek istemedim.Karar yinede annelerin.