Tgbsrv Merhabalar🌸 Ben 22.hafta 4 günlük hamileyim size birşey danışmak istiyorum, Şeker yükleme testi her hamileye yapılıyormu yapılıyorsa kaçınca haftada devlette yapıyormu özel hastaneler kaça yapıyor.🌸 Teşekkürler herkese şimdiden 💜🤰🏼
MinnakLiva Tgbsrv Doktor gerekli görüyorsa yapıyor canım, bence önemli bir test yaptırmanız da fayda olur tabi ki. Tam hatırlamıyorum ama 46₺ ye yapmıştım sanırım özel hastanede. Belki daha ucuz olabilir hatta, devlet hastaneleri hakkında bilgim yok.. 💕
RabiaMG Tgbsrv genelde istiyor doktorlar benim doktorum istemisti yaptirdim sekerim yuksek cikti diyet yapiyorum. 24 28 hafta arasi yapiliyordu sanirim devlet hastanesi yapiyor ben devlette yaptirdim. Ozel hastanede ne kadardir bilmiyorum😊
Busekrkmz Tgbsrv kişiye göre değişiyor canım ama bence yapılmalı ben devlette yaptırdım eczaneden şekerli su aldım sadece 10 TL ye o kadar
Halimehacin RabiaMG ne kadar kilo almistnz acaba belirti varmıydı. Doktorum bende de istedi yaptıramadim şu an dada 28. Haftaya girdim geçti artık eczaneden açlık tokluk değerlerime baktiraym diyorum
Mommtobee Şeker yükleme testi mutlaka yaptırın. Benim ailemde şeker yok bende de yok. Kilom 57 6 aylık olduk. Yediklerime de dikkat ediyorum hayatımda şeker tüketimim de o kadar azdı ki fakat şeker yükleme testini yaptırdım ve gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı. Şimdilik diyet yapıyorum ama düşmezse insülin başlayacak doktor. Çok ciddi bir durum bu gebelik şekeri. Ben hiç beklemezdim var mıdır diye ama olunca oluyor. Yaptırın aklınızda kalmasın. 32 tl yaptırdım ben Pendik medipolde ama devlet hastaneleri de yapıyor.
caglanurr Mommtobee nasıl yapıyorlar canım testi ben şekerli şeylerden nefret ediyorum yaptırmakta sorun yokta kusarsam diye korkuyorum
Mommtobee caglanurr glikoz içiriyorlar gazoz gibi bir şey. Hiçbir farkı yok. Öncesinde açlık kanı alıyorlar. İçtikten bir saat sonra ve iki saat sonra olmak üzere kan alıyorlar o şekilde çıkıyor testin sonucu. Doktorunuza gösteriyorsunuz sıkıntı varsa söylüyor
Mommtobee caglanurr kusanlar oluyormuş ama fazla hareket etmeden oturup sakince bekleyince hiçbir şey olmadı bana. Dediğim gibi gazoz gibi bir şeydi
RabiaMG Meflug ben suan 31+3um doktorum 30dan sonra sakincali seker bayramda bir yudum bile serbetli tatli yemiceksin dedi. 30dan sonra dikkat etmemiz gerekiyor dedi.
Mommtobee Mevakusunannesi ben canan hanıma gidiyorum. Bütün doktorları iyi medipolün hepsi ilgili sağolsunlar
Meflug RabiaMG bilemedim ki serklajliy erken dogum riskim var. Pek tatlı tüketmiyorum zaten komposto dışında 🙄 bayram sonrası kontrolüm var bı daha sorayım ben🤔
RabiaMG Meflug seker sadece tatlida yok ya canim. Ben 1 yudum fazla tambugday ekmegi yiyeyim yuksek cikiyor. Mesela taze fasulye yedigimde yuksek cikabiliyor semizotu cok guzel dusuruyor 😊
Mevakusunannesi Mommtobee canan hanımı da duydum hastane olarak medipole karar verdim de doktor da hâlâ kararsızım