SenaKalkan Ogrtmn34 evet kesinlikle, bide Allah bu ağrıyı veriyor ama dayanabileceğimizi de biliyor, acı çeksekte kıvransak da yapıyoruz yine de
Ogrtmn34 SenaKalkan yani şöyle dusunmek lazım illa ki bebek ordan çıkacak yani orda kalacak hali yok 😀sonundaki mutluluğu düşünüp sabretmek lazim