Ben de doğum yapmadım hamileyim ama çok kötü, yaşa gör, hiç bir şeye benzemiyor, ölüm gibi laflarını anlamıyorum. Sonuçta hepimiz yaşayacağız o ağrıyı. Ki evet korkuyorum ama başaracağımı da Allah’ın izniyle biliyorum. Kolay değildir elbette ama herkes nasıl doğuruyorsa ben de doğuracağım diye gaz veriyorum kendime. Benim böbrek ağrılarım olurdu. Allah kimseye yaşatmasın kıvrandırırdı hala da olur. Ama geçiyor. Doğum da öyle. Evet can acıtacak ama ömür boyu değil sonuçta geçecek. Her zaman kendinize bunları hatırlatın