Imfromlastnight Cansel2524 biliyor aslinda. Ürolojiye de yolladı. Taş varmış 4mm. Yapacak birşey yok ağırdıkça ağrı kesici içeceksin dediler. Ama bebeğin normal hareketlerinden mi yoksa yaşadığım sıkıntıdan dolayı mı onu ayırt edemiyorum:)
Tatlisannedilekk Cansel2524 29+3üm bende de oluyor oğlum doğum pozisyonunda resmen zorluyor kafasıyla çok baskı yapıyor, ayaklarını da dayıyor kaburgalarıma
-ecekaplan1 Cansel2524 Bende senin haftandan beri aynı şeyi hissediyorum şuan 38. Haftaya giricem normal demek ki erken doğum riski falan olsa beklemezdi bu kadar benim çok sık oluyor du birde
Sebi9590 Cansel2524 eczaneden aldim hamile bandaji diye soyliyince veriyolar evet doktorum tavsiye etti rahat ediyorum hayat kurtariyo 😀