Baskı gibi mi batma gibi mi birşey hissediyorsunuz? Geçen hafta kum ya da taş döktüm enfeksiyonum da vardı çok ağrı çektim. O batmalarla şimdi olan batmayı ayırt edemiyorum. Korkuyorum bir daha o ağrı gelir diye:/ bebek hareket edince sanki biyeri şeyimi cimcikliyor gibi oluyor:/ 29+5 im. Acaba normal mi. Bebek mi yapıyorsa sıkıntı yok dayanacağım artık:)