Deletedmom399 bu koşullarınıza ve imkanlarınıza göre değişiyor aslında.
Eviniz asansörlü mü, arabayı muhafaza edebileceğiniz bir alanınız var mı, toplu taşıma kullanacak mısınız, tek başınıza çok fazla dışarı çıkacak mısınız gibi gibi.
Bir de travel sistemler arasında da fark var. Her travel sistem hantal, büyük olmadığı gibi hem baston araba da ilk aylarda kullanışlı olmayabiliyor.
Biz Mamas Papas Urbo2 kullanıyoruz, çok memnunuz. Fiyatı ortalamanın üstünde, ama benzer özelliklere sahip daha uygun olan bir sürü araba seçeneği var. Mesela bizimki hantal değil, arabanın bagajına rahatlıkla sığıyor, koca tekerlekleri yok.
bebeğim 22 aylık oldu çok rahat kullandık, kullanmaya da devam ediyoruz.