DilekBodurr 39 artı 0 gece yarım saatte onbeş dakikada bir tuvalettydim belimde baskı vardı arada kasıklarıma geciyordu yedide uyuya kalmışım dokuz gibi kalktgımda gecmişti hala beyaz akıntı vardı bn yine devamlı tuvalette baktım hafif kırmızılık var belimde ki baskı on dakıkaya indi on iki de hastaneye geldiğimde 5 cm acılmam vardı cok şukur nstde hala az sancı vardı yatışım yapılınca sancılar sıklaştı suyumu patlattılar yarım saate de kucagımdaydı pazartesi nstde sıfır sancıydı bu arada sancıya bakmıyor