DilekBodurr Kızlar sabah kalkar kalkmaz yoğun bi akıntım olduğunu hissettim bi baktım açık kahve akıntım geldi ara ara koyu kahve lekeler var. Sanırım nişan bu 🥴😊 Ne zaman doğar ki nişan geldikten sonra 😃 ağrım sızım yok aşırı iştahsızlık ve ishal var.
AnneyimHamileyim DilekBodurr Bende 39+5 deyim az önce nişan geldiğini fark ettim hafif sancım oluyor ara ara ama doğum ne zaman gerçekleşir bilemiyorum
AnneyimHamileyim DilekBodurr Canım çok şükür 4 saat içinde normal doğumum gerçekleşti meleğimize kavuştuk ❤️🤲🏼
Ladybird06 DilekBodurr ishal de doğum belirtisiymiş canım bugün yarın başlar sancılar bence. Rabbim kolayca kavuşmayı nasip etsin inşallah.