HtcErcnTanemnur PasaninAnnesi hg aramiza insan cok zorlaniyo sehir degstkce bende istanbuldan geldim ama alistm sevdm burayi 🙂)
PasaninAnnesi HtcErcnTanemnur insan her gittiği yere alışmak zorunda kalıyo ama burnunda tüten ayrı 😍2 senedir Diyarbakıra alışamadm alışacağımıda düşünmüyorum sadece gün sayıyorum 2 senemizde gecsin diye 😊 evlenip geldiğim ilk evim Düzcede 💙😊
Aysaydn Benimde üniversite hayatım düzce de geçti eşimde sagolsun benim peşimde çok gitti geldi hatta evlenince duzceye mi yerlersek diye muhabbetimiz bile olmuştu en güzel dostluklarım o şehirde kuruldu bende yeri çok büyük.