Ah Düzce 💕 kendim Boluluyum 2 sene öncesi Düzce gölyakada görevliydi eşim doğu tayinimiz oldu 2 senedir Diyarbakırdayız 2 senemiz kaldı 2 sene sonra ilk tayin tercihimiz yine Düzce olacak insallah 💕 hem kendi memleketimize cok yakın hem de Boluyu aratmadı bize hic Bolu kadar Düzcede burnumda tütüyo her izne geldiģimizde memleketimize, yine illa bir Düzcede buluruz kendimizi 😊 2 sene gecsede yine gelsek oralara