Aden23 Biz 20 haftalık olduk. Siz ne zaman detaylı ultrasona girdiniz. İstanbul bahçeşehir veya yakınlarında tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı detaylı ultrason için.
brcbr Aden23 benimde 20 haftalık oldu bugün doktor yönlendirdi detaylı ultrasona bayramdan önce gidicez inşallah 😌
Asl_i Aden23 Merhaba, ben dün girdim tam 21+1 de. Dr. Emre Erdoğdu, araştırın isterseniz. Ben çok memnun kaldım. Her şeyi sormadan detaylıca anlattı. Çok sıcakkanlı biri ayrıca. İnstagram sayfasına da bakabilirsiniz, aklınızda olsun 😊
Aselumay Aden23 cuma günü Allahın izni ile bizimde detaylımız 21+3 olacağız😊 Altan cebeci var arkadasım gitmişti çok memnun kalmıştı fakat esencanda da Perinatoloji uzmanı Salim Sezer var 14.haftamda da ayrıntılı bakmıştı çok ilgili bir doktor tavsiye ederim
Mucize2188 Asl_i merhaba benimde bayram sonu randevum var Emre hocaya muayene ücreti ne kadar açaba öğrenebilir miyim
Hccrr1 Asl_i merhaba, bende Emre beyi duydum bugün kliniğine ulaşmaya çalıştım ama açan olmadı öğle saatine denk geldi sanırım. Muayene ücretini sizden öğrenebilir miyim acaba? İkili test değil benimki dşük yaptım 2. Gebeliğe hazırlık için gitmek istiorum
Merve1192 Girenler bilgi verebilir mi acaba, kaçıncı haftada girdiler kaç dk sürdü radyoloji uzmanı mi yoksa peritanoloji uzmanı mi baktı vs olarak🙈😊
tgba34 Merve1192 ben 21. Haftamda girdim peritanoloji bölümüne yönlendirildim. Yaklaşık 50 dk sürmüştü ☺️
Merve1192 tgba34 teşekkür ederim 💕 benim gittiğim hastanede radyoloji bölümü varmış da kafam ona takıldı aynı şekilde olur mu bilgi vs olarak diye
Gul32 Aselumay Salim Sezere ben de gitmiştim. İlgileniyor evet ama en ufak bir sıkıntıda insanın moralini yerle bir ediyor. Bir de esencan çok kalabalık, sıkıntılı bir hastane. İkisini kıyaslayinca kesinlikle Altan Cebeci
tgba34 Merve1192 rica ederim 🌸radyoloji bölümünde de bakılıyor diye biliyorum bence hiçbir sakıncası yok orası da detaylı inceliyor içiniz rahat olsun
Turkerg 2 gün önce gittim ben de. 22+6 dayken. Bebisin pozisyonu uygundu diye 15-20 dk surdu. Cok sukur her sey yolunda. Arkadasin bebis pozisyonu uygun degil tam bakamamis diye bu cuma tekrar gideceklermis oyle seyler de olabiliyor. Bu arada emsey hospital perinataloji uzmani Oya hanima gittik. Masallah cok ilgilendi besmele ile basladi ultrasona. Bu arada fiyat:620TL. Ortalama bi fiyat.
Aselumay Gul32 aaa ben gittiğimde moralim çok kötüydü aksine baya güzel konuştu ilgilendi bakalım yarında kendisine gideceğim inşallah güzel geçer
Gul32 Aselumay Hadi ya, ben de ağlayarak çıkmıştım yanından 😅 Tabii onlar da insan, her gün aynı motivasyonda olmayabiliyorlar
Aselumay Gul32 ya kesinlikle hepsi farklı farklı insanlarla muhatap oluyor aksama kadar rabbim sağlık versin evlatlarımıza da doktor meselesi nir sekilde çözülüyor 😊