Hacerelif çok geçmiş rabbim sağ sağlam bir an önce iyileştirsin! Panik yapma,korkma.Bende Nisan ayında yakalandım covide,12 haftalık hamileydim. Kendi kadın doğum doktorum tarafından takip edilerek hastane de 5 gün yatışım sağlandı. Bol su iç, ateşin çıkınca serin su ile bol bol duş al. Yemek yemeyi sakın ihmal etme. Covid negatife düşünce halsizliğin 20 gün kadar daha devam edecek telaş yapma hiç. Bebek için de endişelenme o çok iyi korunuyor zaten🙏 Bir an önce iyileşmenizi dilerim 😘