Ahsend49
Sumru çok saol cnm bnm Allah razi olsun yaklaşık bir haftadır baş agrisi çekiyorum şiddetli bir sekilde esim erkek kuaförü 1 yaşında kızım war baş agrisi öksürük ve boğaz kurulugu ile dewam etti kemiklerm sizliyodu bn usuttum zannettim hep eşimin müşterilerinde pozitif çıkmış eşimi aradilar pozitif çıktı bizde belirti warsa sende yaptr test gibisinden esim suphelndi kendinden bnde bole olunca hmn hastnye gittik test werdik eşimde negatif çıktı bnde pozitif inanın bilmiyorum nerden bulaştı ewdeyim hep kizimdada esimdede bisey yok ben ayrı odada kalıyorum suan kızıma esim bakiyo inanın çok zorlanıyor suan dukkani kapatti calismiyor doktor da bgun istersen ilaç yazalım ewde kullan dedi bebekte nasıl etki eder bilmeyiz dedi ağır ilaç dedi bn kabul etmedim suan ağır gecirmedigim için ewde karantinadayim