37+1 olduk. Henüz çatı muayenesi olmadım ama merak ediyorum hiç çatı ağrısı çekmeyip çatısı normal doğuma uygun olan var mı? Mutlaka bir alakası vardır yıllar önce bir dişimi çektirip yerini boş bırakınca aylarca geceleri dişlerimin o boşluğu doldurma ağrısını çektim. Çatı da genişlerken illa ki ağrı yapar diye düşünüyorum. Sizlerin ağrısı oldu mu? Ağrısı olmayan ve çatısı uygun olanlarınız var mı? 🙄