Selcann94 Selinbulutcune bilim bnm aklıma hemen suni geldi koz o fitilden çabuk açıyo benim suniyle oldu doğumlarım 😁
AnneyimHamileyim Selcann94 Benimde çok oluyor tamam bu sefer gerçek sancı diyorum ama geçiyor birinci 39+6 da doğdu ikinci 40+2 bekliyoruz bakalım
Gurbetkusuu Selcann94 39+5 olduk gelmek istemiyor, çok yoruldum artık gelsin diye yapmadığım şey kalmadı artık vücudumun rahatlamasını istiyorum . Biz napıcaz kızlar yaaa Ağustos annesi olmak istemiyorum :(
Selcann94 Gurbetkusuu bende bayramdan önce doğurmak istiyorum 😔 eğer bayrAmda doğurursam kaynanam yanımda kalmıcak tek başıma olcam o yüzden hemen gelsin istiyorum 🤲🏻😔
SevilayBayram Selcann94 39+1 im bnde tık yok 😅 doktorum günde 3 saat yürü 10 kat merdiven çık belki gelir dedi 🤣🤣🤣
Merveardabayram Kızlar Bi başlıkta okudum tarçınlı su içmeyi deneyin sancıyı başlatıyomuş oksitosin hormonu salgılatan şeyler deneyin bide sonra haber verin 🤭
onyedinisan Selcann94 bende aynı haftalarda çok sıkıntıdaydım canım 41+1 de doğum yaptım. Kendi sancılarını bekle mutlaka erkenden yatışın yapılmasın gelir inşallah sağlıkla♥️
Merveardabayram Selcann94 şemmamme oyna 🤣🤣🤣 halay çek Koltuk kaldır daha ne diyim merdivenleri 2 2 çık koştura koştura in 🤣🤣🥰🥰🥰şaka biyana sağlıkla gelsinler inşallah