Zeyyno_ iremermek13_ ben bu şekilde sonradan alacam bizi bi kaç yıl idare edecek beşik bakıyorum o yüzden kendi evim ama doğalgazlı değil doğal gaz bağlicaz o zamana kadar byle olması gerek