Zeyyno_ Kızlar bu Anne yanı beşiktrn alıp kullanan var mı Memnunmusunuz sağlammı acaba kenar çıtaları ince duruyorda [url=https://hizliresim.com/8c1Uir][img]https://i.hizliresim.com/8c1Uir.jpg[/img][/url]
26_26_26ggg Zeyyno_ bende buna benzer bi beşik almayı düşünüyorum belki de aynısı hepsiburadadan heyner beşik diye geçiyor bir kaç kişide görmüştüm hatta çok memnun olduklarını söylemişlerdi
Dk72 Zeyyno_ ben de hepsiburada dan bambido marka aldım bunun aynısı. Biz kurunca beğendik ama henüz doğum yapmadığım için kullanmadım daha
fnsckn Bende bundan aldım bir arkadaşımda gördüm kızı 3 yaşına girecek hala kullanıyor ve taş gibi duruyordu 🤗
elkakimmon fnsckn canım ben de baktım bugün anne yanlarına. Bebek için korkuluk boyu güvenli mi bana kısa gibi geldi. 3 yaşında çocuk düşmez mi biraz alçak mi acaba
Zeyyno_ 26_26_26ggg Ben sağlamlığı konusunda tereddütte kalıyorum hem büyük hemde kullanışlı görünüyor ama sağlammı
Deleted5544 şuan kendisinde kızımı sallıyorum 😂 hepsi buradadan baby bee marka benimki resimdekiyle aynı model çok memnunum gayet sağlam
Zeyyno_ Deleted5544 yandaki çıtaları felan sağlam durmuo kullanışı iyimi gayet bende intten sipariş vericem de
iremermek13_ iremermek13_ ben 5.500 milyara aldım bu takımı içerisin de bebeğin bütün ihtiyaçları var. İstersen bakabilirsin.
Zeyyno_ iremermek13_ ben bu şekilde sonradan alacam bizi bi kaç yıl idare edecek beşik bakıyorum o yüzden kendi evim ama doğalgazlı değil doğal gaz bağlicaz o zamana kadar byle olması gerek
Merii33 Zeyyno_ canım aynı model e bebekten aldım henüz doğum yapmadığım için kullanmadım ama kurulumunu biz yaptık gayet sağlam Bi ürün