Sena1k ben yaptım 20 haftada 4 kişiydik arabada o yüzden sıkışık geldik yoksa arkaya uzanaraktan yapacaktım yolculuğu . Öyle yapsaydım çok iyi olacaktı ama çok yoruldum ayaklarım mahvoldu karnım sıkıştı aprıdı öyle . Bi ayağımı bağdaş kurar gibi yapıyordum birini öne uzatıyordum vites yerinin ordan 🤦🏼♀️😂 kontrol noktalaraında askerlerden utanıyordum ama yapacak bişi yok öylede yapmasam hiç rahat edemezdim . Bide boyum uzun annemin dizine yatmayı denedim ama sığmadım 😂 uzanarak yapacaksan yolculuk yap ama oturarak falan zor tabi doğurursun valla yolda