Hale5555 ben istanbulda Bahçeci hastanesinde yaptırdım. Sanırım ankarada şubesi var. Geçen yıl yumurta toplandı ve 1 transfer oldu. Gebelik oluştu fakat kalbi durdu. Bu sene mayısta tekrar transfer oldu şuan 10 haftalık olduk. Benim sadece yumurta toplandı ve transfer oldu. İlaçlar falan derken 20 bine yakın masraf oldu. Bu sene de ikinci transfer olduğu için 5 bin tl. Yine ilaç muayene vs derken 10 bin oldu. Bazı ilaçları devlet karşılamıyor. Diğerlerini eczane ile anlaştım. Önce ilacı aldım parasını ödedim. Sonra devlette yazdırıp paramı geri aldım. Ama ekstradan bir operasyon falan gerekiyorsa onlar için ayrı ücret. Ve genetik taramaya gidecekse onu da yurt dışında gönderiyorlar o da ayrı ücret. Ama daha önce gittiğim yerlerde yapılmayan pekçok şeyi yaptılar. Gerçekten çok başarılı bir hastane. Benim doktorum Doc.dr.Ebru Öztürk çok çok mükemmel bir bayan. Bize de farklı bir ilde çalışan doktor önerdi. En iyi merkez diye. Bir araştırın yurtdışından falan da çok gelen var. Ben çok memnunum araştırın. Sormak istediğiniz birşey olursa da sorabilirsiniz